torsdag 11 februari 2010

Äter hellre gröt tillsammans än oxfilé ensam

Arvid är i Sverige och tittar på rally, i snö ochminusgrader.
"WWWRROOOÖÖÖÖÖÖöööömmmmmmmmm" - vem var det?
"SSSSCCCVOOOOOSScccchhhhhh" - såg nån vem DET var?

Det verkar jättespännande, absolut, helt klart. Han har säkerligen väldigt rolig och han saknar mig förmodligen inte alls (eller kanske ytttttepytttttelite isåfall). Jag å andra sidan har skittråkigt här i min jädra ensamhet och kommer att förvandlas till en introvert monster innan helgen anländer. I morgon skall jag laga middag, till och för mig själv. Ett stycke kycklingfilé i wraps. Det blir nog matlåda på det. Nej FY, ensamvecka är inte min grej!

Men till helgen ska jag till London och shoppa med fina Paniz, det ser jag fram emot! Kanske en sleep-over också, antingen där eller här. Det blir trevligt det!

Här kommer en bild på min snygga och glada fästman. Visst är han fin? Visst kan man förstå att jag håller av honom och saknar honom när han inte är i min närhet? KOM HEM NU, mitt skäggiga lilla älsk, så vi kan kramas lite!!!


[Arvid och Ebba]

Inga kommentarer: