tisdag 23 december 2008

God jul

Tänkte bara säga att vi är hemma i Göteborg nu. Vi kom i lördags, det var en pärs att ta sig hit. Vi var på väg hela lördagen, från det att vi gick upp i princip och fram tills klockan var 21 då vi landade på ett fullknökat Säve. Att jag var bakfull som en gnu gjorde inte saken bättre, men men. Jobbfesten var väldigt trevlig och flådig (se bild)! Det var roligt att se alla man jobbar med så uppklädda (och packade...) Men på nåt vis är inte kollegor och rödvin en bra kombination...


Nu är vi hemma. Granen är klädd och klapparna är inslagna. Tänk förra året vid den här tiden så dök jag och Arvid i Thailand! På självaste julafton! I år blir annorlunda, i år blir det en äkta svensk jul! Igår träffade jag tjejerna hos Veronica, i deras underbara nybyggda hus i Kungälv. Dom har fått en liten till, så mysigt. Och Annas lille Neo har blivit jättestor. Jag får en klump i halsen över hur fort det går. Jag tog massa kort med min nya proffskamera, så att jag skall ha något att titta på i mörka januari. Kanske lägger upp några här senare.
God jul allihopa och gott nytt år! Låt oss hoppas att 2009 blir ett lika bra & framgångsrikt år!
/Kramar

Inga kommentarer: