onsdag 22 juli 2009

Men till helgen är jag OUTTA HERE!!!

Förra helgen var vi i Arundel, supermysig liten by. Vi spanade in slottet, köpte fudge, pratade cricket med the locals och trampade nästan i en hundskit med mina sprajlans nya - VITA - Convers. Nästan, bara nästan... *puh*

På lördag flyger jag hem och påbörjar min semester. HALLELUJA! Hela gästsängen är täckt av kläder att packa ner inför semestern. Då menar jag täckt. Jag får rationalisera bort hälften, minst. Jag längtar enormt efter semster nu, det känns som att jag har spenderat hela sommaren inomhus på ett kontor. Jag har inte ens badat i havet än! Om jag får en solig dag på Rörö under semestern är jag glad, en enda dag är det enda jag kräver, så är min lycka gjord.

Imorgon är det torsdag och jag har fortfarande inte fått all data jag behöver för att möta min Matlab-deadline på fredag. Jag börjar känna mig aningens cp-stressad. Aningens bara. Jag drömmer mardrömmar om att jag är försenad och missar deadlines och att jag är vilse och sen i Partille (!?). Ja ni fattar, semestern känns välkommen typ.
Ses snart!

Inga kommentarer: