söndag 6 juli 2008

Update

Seg söndag idag, vi orkar inte ta oss för nånting. Jag tvättar och packar inför semestern (Arvid åker ju med bilen på tisdag). Vi klämde just en bakiskebab och det tog på krafterna. :-) Det var en helt galen kväll igår, en karatekväll kan man lugnt säga.

Det började med grillning i "trädgården". Vi hade tur med vädret och det var himla trevligt. Det var jag och Arvid, lägenhet 1, halva lägenhet 2 och lite kompisar till dom. Efter grillningen åkte vi till en annan fest, men det var tråkigt och vi kände oss väldigt oinbjudna, så vi drog vidare in till stan. Nattlivet i Crawley är sådär. Det finns en stor nattklubb med två olika dansgolv. På en våning är det åldersgräns 18 och på den andra är det 23. Det kändes lite GamplePort över det hela måste jag säga. Men vi hade kul ändå, jag har saknat en riktigt utekväll!

På tisdag åker Arvid och Laxen båt från London till Göteborg. Han är inte framme förräns på torsdag. Jag jobbar sista dagen på torsdag och hoppas på att jag kan avrunda lite snyggt det jag håller på med på jobbet. På fredag flyger jag till Göteborg och semestern inleds med Lars WinnerbäckSlottskogsvallen på fredag kväll! På lördag skall vi åka på skaldjurskryssning (min födelsedagspresent). Jag ser verkligen fram emot tre veckors avkoppling! Arvid skall åka till Norrland och slå sällskap med sin familj och med myggen. Han ser väldigt mycket fram emot det. Vi skall nog avsluta vår semester med att köra hem bilen (tror vi), istället för att ta den på båten. Då kommer vi isf att bila genom Danmark, Tyskland, Holland och Belgien (Brygge?), för att sedan ta eurotunneln från Frankrike tillbaka till England.
/Karin & Arvid

Inga kommentarer: