onsdag 13 maj 2009

Arvid's första inlägg

Nu när Karin ligger och sover så får jag passa på att använda datorn till att försöka knåpa ihop mitt eget allra första inlägg. Det blir väldigt kort eftersom jag inte har samma "känsla" för att berätta om vardagligheter på ett spännande och intressant sätt.

Det ända jag vill säga är egentligen att det snart är dags för EU-val och jag vill uppmuntra så många som möjligt att kolla på den här mycket intressanta föreläsningen (tyvärr på utrikiska så mor får kanske agera simultantolk i Himmelta) innan ni slickar igen kuvertet med er röst.



Med det så säger jag god natt och så får ni med spänning se fram emot ett "riktigt" och spännande Karininlägg som säkerligen kommer under helgen (ett par helgutflykter är redan planerade).

/Arvid

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit jag trodde jag surfat in på fel blogg! :-) Det var ju intressant läsning. Men en film på 42 minuter, majgaaad älskling...
Jag ser fram emot fler inlägg från dig, det har la varit "lite tunn" på den fronten...
puss

Anonym sa...

Hallå eller!!!!
vad är meningen?? Att en måttlighets-begåvan individ som jag,skulle förså detta eller???

M.V.H. Ägget