lördag 13 juni 2009

Ja må jag leva

Förra veckan fyllde jag 27 år. Tack ni som grattade mig, det var snällt! Man har en förmåga att känna sig lite bortglömd här, så därför är det extra roligt att bli uppmärksammad. Min födelsedag började med ryggskott (gått på värktabletter i tre dagar!), en påminnelse om att man börjar bli gammal kanske?.. Jag bakade morotskaka och tog med till jobbet, dom vill att jag skall fylla år varje dag. Av Arvid fick ett par låga vita converse av Arvid plus en massa fina underkläder och lukta-gott-grejer. Han väckte mig med sång och presenter, sötisen. Jag och Arvid gick på vår favoritrestaurang (Bengal Spices) och firade igår och avslutade med en drink på LB1. Idag har vi varit på Nymans stora rosträdgård och luktat på rosor i solskenet och drömt om en egen trädgård.

Förra veckan var en bra vecka. Jag var på kurs i två dagar (effective teamworking) och "hitade mig själv". :-) I måndags var vi på "Come dine with me" hos grannarna! Det var så trevligt!! Fin mat bjöd dom på också, vet inte hur vi ska kunna bräcka det!.. Det var vi, polisparet (Nick & Rose, dom som bjöd) och gayparet (Dan & Darren), en toppenkväll! Dom är sjukt snygga våra grannar!! Nu vill vi ha massa tips på vad vi kan bjuda dom på i sommar!!

Nu ska vi klämma en Morden i Midsomer. Ha en fortsatt bra helg,
/kram




1 kommentar:

Anonym sa...

bjud på något svenskt, typ surströmmingsklämma till förrätt, älgstek och mandelpotatis, hjorton och glass. En sån måltid kommer att få dom att emigrera till Svea!