söndag 7 juni 2009

Summary

Idag blir det bilder i bloggen, en bild säger ju mer än tusen ord.

  • Bild 1-2 (börja från vänster) är från i fredags, när vi hade hejdå-middag för Carla som ska sluta på jobbet. :-( Väldigt synd! Men vi hade en toppenkväl, som började med ett däckbyte (vi fick lite hjälp tillslut...) och slutade med alldeles för mycket rödvin!
  • Bild 3 är utanför mitt jobb, så fin utsikt kan man ha när man lunchar.
  • Bild 4-5 är från förra söndagen när Axel och Monika var här. Axel badade, Monika och jag shoppade. Trevligt!
  • Bild 6-8 är från fina Portsmouth förra lördagen. Jag och Arvid hade en toppendag!!! Åkte båt, tittade på militärbåtar och åt glass.
  • Bild 9 (längst ner till vänster) är från Cricketen förra fredagen (med MK och CJ). Väldigt trevligt och soligt och SÅ engelskt! Men allra bäst var killen som gick runt med en ölryggsäck och krängde pints.
(Ops, bilderna är numrerade tvärtom insåg jag nu när jag klickade på dom... för att förvirra er, orka ändra.) Nästa vecka blir en bra vecka känner jag på mig.
/Kram kram


























































Inga kommentarer: