tisdag 29 april 2008

Våga leggings...

Sitter och kollar Champions League och det lutar mot en hel-engelsk final. Tar en liten paus i mitt scrap-bookande, himla kul det är! Jag håller på med ett Vietnam-album och hela köksbordet är fullt med pyssel-grejer, det är jättemysigt! Vilken resa vi gjorde i vintras, det känns så avlägset, men det kommer tillbaka när man grejar med alla fotona. Det var ju fem veckors äventyr, det glömmer man inte i första taget! :-)

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen, då lördagen bjöd på strålande solsken. Vi traskade i Tilgate Park, det är typ Crawleys svar på Slottskogen. Överraskande mysigt! Mina favoriter grisarna hade fått små, små grisbarn. Alltså jättesmå kultingar, som säkert inte var äldre än en vecka! Jag och kidsen stod som paralyserade med gapande munnar!... Blev en isglass i solen sedan och jag höll på att svettas bort i mina strumpbyxor, jag ångrade att jag inte hade tagit legginsen! Eller, gjorde jag det? För det fanns fasen inte ett enda leggins-klätt ben i sikte på folk som var över 12 år. Med andra ord, här visar man hellre sina KRITvita ben än att ta på sig leggings, för det är tydligen bara kids som har leggings... plus jag, svenska tjejen på snart 26 år. Jag som har hela byrålådan full med schyssta leggings ju, så det kommer att vara jag och kidsen i vår - som kollar på grisarna, med en isglass i handen och klädda i leggings!... (Omg, åldersnoja, någon??)

Sen undrar vi vilka det är som läser den här bloggen? Ni är många, men osynliga... skulle vara roligt med en hälsning, så vi inte känner oss allt för ensamma här i fish&chips-land. ;-)

//Karin




3 kommentarer:

Pentito sa...

Den osynlige lämnar härmed en bekräftelse att jag läser om edra bravader i landet på andra sidan havet.

Pentito - din blåvita riddare innanför vallgraven

Anonym sa...

Här är en som har RSS på sidan...

elinmaja sa...

jag rssar sidan och läser med intresse! Och det är snyggt med leggings, låt dig inte styras av något englandsmode.