torsdag 26 juni 2008

Men för fan Money!...

Vad är det här för dålig planering?! Jag blev ju superglad när jag läste att Moneybrother skall ha en spelning på kalaset i Göteborg i sommar! Men vad är det för en jäkla dag att ha konstert på - den 12 augusti?!

Ett - Jag är inte hemma i Göteborg då.
Två - Det är ju en tisdag! Alltså, jag kan inte beema mig hem till Göteborg och tillbaka på samma jäkla dag fattar du väl???

Hur tänkte han där? Jag blir så trööööhhhhttttt... Så nu får han ta och komma hit. Till Crawley. Och ha en till jädra spelning, så jag också kan få lyssna. Jag är hans i särklass bästa fan, inte så konstigt med tanke på att han är helt grym. Ahh... jag är så fjortis ibland, men detta gjorde mig sur. Apeshit.

[Egen bild från Trollhättan i somras, ljuvligt!..]




Inga kommentarer: