fredag 27 februari 2009

Invalido

Idag är det AJ-SOM-IN-I****!!! Jag stukade foten riktigt illa igår på netball träningen och jag har aldrig upplevt en värre smärta i hela mitt liv, när hela min tyngd bara totalmosar stackars foten! Jag lyckades på något vis köra hem och blev sen ompysslad av Arvid. Foten svullnade upp som en ballong efter att jag tog av skon. Såg ut som en såndär ödemfot, och det gjorde ruggigit ont. :-( STACKARS MIG!

Jag hoppar runt på ett ben idag, med foten amatörmässigt lindad, och tycker fasligt synd om mig själv för att det gör ont utav bara hellskotta. Jag kommer inte till jobbet, ärligt talat kommer jag inte ens in i duschen. Arvid skrattade ihjäl sig igår efter att han burit i mig i badkaret. "HAHAHA du pensionärsduschar!!!" Schysst.

Trevlig helg på er. Jag skall klippa mig, inte springa i Tilgate och träffa Baya i Brighton på det svenska cafét. Om jag kan gå vill säga. :-(

/Karin

Inga kommentarer: