onsdag 18 februari 2009

A tribute to my Pug

Som klarade besiktningen idag! Jag var skapligt nervös inför min allra första MOT. Man har ju hört hur dom lurar tjejer på bilbesiktningar i det här landet, att det ena och det andra skall fixas på bilen och det blir svindyrt i slutändan. Jag lämnade mitt visitkort i ett slags desperat försök till överlistning. Hey, lookilooki, jag jobbar på ett automotive company. Don't luras, jag kan a hell lot of grejer om bilar (not!).

Men det var i onödan. Jag har världens finaste bil och den gick igenom utan anmärkning. Ungefär som att inte ha några hål när man är hos tandläkaren, man nästan förväntar sig ett bokmärke, en klapp på axeln. Puggen var felfri, bra och cool. Vacker som en dag. Precis som sin ägare - TROTS att hon är tjej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här hemma kallar vi sånt för RÖTA !

En petteschå = en sitter i och två putter på!!.

Pappsen.